Дяволът …



По-натрапчив от екзема,
Дяволът е тук от снощи.
Мен съклетът ме обзема,
че ще ме тормози още.

От леглото ми задигнал
книгата, с която лягам.
Не ти давам – ми намига,
лесно от деня да бягаш.

Ще посегне към съня ми
и къде ли ще се скрия.
В тъмното на сцени нями
ще присъства, съска, вие.

Вечно ще съм тука всъщност –
тъй ми рече, да ме дразни.
Аз съм втората ти същност.
Те у теб са много, разни…



Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

7 Responses to Дяволът …

  1. маняна каза:

    🌞🌞🌞

    Liked by 1 person

  2. Фьон каза:

    Хаха, и у мен. Какво беше… Легион. 🙂

    Liked by 1 person

    • ttolev каза:

      Легион!

      🙂 🙂 🙂

      Харесвам

      • Фьон каза:

        Много съжалявам, че спамя, но имам един технически въпрос. Как си разделяте стиховете на куплети? Или аз съм забравила как се прави, или нещо са променили в WordPress и цял следобед се мъча като целокупния легион грешни дяволи, да си отделя куплетите на стихчето. Безуспешно.

        Liked by 1 person

  3. ttolev каза:

    Имах същия крив проблем.
    Отстраних го така.
    Пиша текст на страничка във формат Word.
    От първия ред насетне, всеки написан ред
    отделям, за да почна следващия на нов ред
    като натискам едновременно Shift и Enter.
    Ако между куплетчетата ще остава празен ред,
    натискам Shift и Enter.два пъти – за празния ред
    и за онзи, който ще използвам за писане.
    След приключване, копирам текстчето от листа
    и го прехвърлям в блогчето.
    Ми, това е…
    ПС
    Този мурафет не го измислих сам, каза ми го
    Мария Донева, за което съм много благодарен.

    тт 🙂 🙂 🙂

    Liked by 1 person

Вашият коментар